Jaunumi
17 янв 20:05LV / autoceļš.lv ziņas
Kā pagriezt nobraukumu spidometrā
Mūsu valstī daudziem nepatīk rādīt reālos ar automašīnu nobrauktos kilometrus.
Tāda ir mūsu mentalitāte. Bet tomēr visam ir izskaidrojums. Agrāk Krievijā (PSRS un NVS) automašīnas tika ražotas tālu no labākās kvalitātes. Tie ir mums visiem labi zināmie žiguļi, Volga un Moskvičs. Tajā pašā laikā bija ļoti grūti atrast kaut kādas rezerves daļas šo auto remontam, tai skaitā arī dzinējam.Visi, kas kaut nedaudz saprot pašmāju auto, zina, ka pēc aptuveni 100-120 km nobraukuma pamatīga un nepieciešams kvalitatīvs dzinēja remonts t.i. kapitālais remonts. Pēc šādas ieskrējiena ir jāremontē ne tikai dzinējs, bet arī šasija, bieži jāmaina sajūgs un ne tikai. Tātad jūs galu galā uzdodat sev jautājumu: kā pārdot šādu automašīnu? Tāpēc daudzi apņemas pagriezt nobraukumu spidometrā. Pārdot šādu automašīnu ir vieglāk, jo pircējs domā, ka remonts vēl ir tālu no nobraukuma.
Taču jāņem vērā fakts, ka agrāk spidometri bija mehāniski un tos pagriezt bija vienkārši un viegli. Bet šeit ir slikta veiksme: laika gaitā arvien vairāk autoražotāju, tostarp vietējie, pārtrauca parasto un nepretenciozo mehānisko spidometru uzstādīšanu. Tagad automašīnas ir aprīkotas ar moderniem elektroniskajiem spidometriem. Bet krieviski un tas nav šķērslis!Šobrīd visus spidometrus var iedalīt 3 veidos: mehāniskie (šeit cipari griežas ar vadu - mehāniskā piedziņa);elektromehāniskākie (skaitļi griežas elektromotora un elektroniskā dēļ ķēde); elektroniski (visus datus digitāli tver sensori).Tāpēc tagad ir jābūt ne tikai elektriķa zināšanām, bet arī programmētāja prasmēm. Tagad nobraukuma dati tiek ierakstīti spidometra elektroniskajā atmiņā, un bieži vien šie dati tiek dublēti citās automašīnas elektroniskajās vienībās (aizdedze, simbolisētājs utt. Un pašas vienības var piesaistīt automašīnai caur personīgā transportlīdzekļa numuru () VIN). Šo iemeslu dēļ jūs varat nekavējoties izlemt par spidometra korekcijas (pagriešanas) metodēm. Un jums vajadzētu arī izlemt, kādas izmaksas tas var būt naudas izteiksmē.Protams, vecām sadzīves automašīnām un nelielam skaitam ārzemju automašīnām spidometru var savīt ar parasto mehānisko metodi, kas nevienam nesagādās lielas grūtības.Ja elektromehāniskais spidometrs, tad vajadzīgs programmētājs, kurš var pārprogrammēt šī spidometra atmiņas mikroshēmu.ODO-Servisa tehniskajā centrā , kuras oficiālā vietne ir odo-service.ru, ir tādi speciālisti, viņi var palīdzēt šajā jautājumā.Mikroshēma ir mikroshēma, kas glabā visu informāciju par šī transportlīdzekļa ikdienas un ikdienas nobraukumu. Jums būs nepieciešams programmētājs un programmētājs, kas tieši savienojas ar pašu ķēdi. Ja spidometrs ir elektronisks, tad ir nepieciešams pieslēgties spidometram caur savienotāju instrumentu blokā vai caur savienotāju, kas nepieciešams automašīnas diagnostikai. Labāk ir savienot datoru, izmantojot diagnostikas savienotāju, jums nav jāizjauc instrumentu kopa. Taču ir viena svarīga lieta: datorā jābūt šim auto īpašai programmai, kas parasti pieder oficiāliem servisiem vai dīleriem. Bet tā arī nav problēma! Jāņem vērā fakts, ka, ja informācija par nobraukumu glabājas daudzos automašīnas atmiņas blokos, tad nobraukumu labāk nesagrozīt, jo būs dārgi un vienkāršāk veikt atlaidi izpārdošanā. Ārzemju automašīnas ir izpelnījušās kvalitatīvu automašīnu reputāciju, tāpēc nobraukums nevar pārāk ietekmēt nesen ražotas automašīnas cenu. Bet vietējām automašīnām šī darbība paliks aktuāla, līdz Krievija sāks ražot augstas kvalitātes automašīnas.
Tāda ir mūsu mentalitāte. Bet tomēr visam ir izskaidrojums. Agrāk Krievijā (PSRS un NVS) automašīnas tika ražotas tālu no labākās kvalitātes. Tie ir mums visiem labi zināmie žiguļi, Volga un Moskvičs. Tajā pašā laikā bija ļoti grūti atrast kaut kādas rezerves daļas šo auto remontam, tai skaitā arī dzinējam.Visi, kas kaut nedaudz saprot pašmāju auto, zina, ka pēc aptuveni 100-120 km nobraukuma pamatīga un nepieciešams kvalitatīvs dzinēja remonts t.i. kapitālais remonts. Pēc šādas ieskrējiena ir jāremontē ne tikai dzinējs, bet arī šasija, bieži jāmaina sajūgs un ne tikai. Tātad jūs galu galā uzdodat sev jautājumu: kā pārdot šādu automašīnu? Tāpēc daudzi apņemas pagriezt nobraukumu spidometrā. Pārdot šādu automašīnu ir vieglāk, jo pircējs domā, ka remonts vēl ir tālu no nobraukuma.
Taču jāņem vērā fakts, ka agrāk spidometri bija mehāniski un tos pagriezt bija vienkārši un viegli. Bet šeit ir slikta veiksme: laika gaitā arvien vairāk autoražotāju, tostarp vietējie, pārtrauca parasto un nepretenciozo mehānisko spidometru uzstādīšanu. Tagad automašīnas ir aprīkotas ar moderniem elektroniskajiem spidometriem. Bet krieviski un tas nav šķērslis!Šobrīd visus spidometrus var iedalīt 3 veidos: mehāniskie (šeit cipari griežas ar vadu - mehāniskā piedziņa);elektromehāniskākie (skaitļi griežas elektromotora un elektroniskā dēļ ķēde); elektroniski (visus datus digitāli tver sensori).Tāpēc tagad ir jābūt ne tikai elektriķa zināšanām, bet arī programmētāja prasmēm. Tagad nobraukuma dati tiek ierakstīti spidometra elektroniskajā atmiņā, un bieži vien šie dati tiek dublēti citās automašīnas elektroniskajās vienībās (aizdedze, simbolisētājs utt. Un pašas vienības var piesaistīt automašīnai caur personīgā transportlīdzekļa numuru () VIN). Šo iemeslu dēļ jūs varat nekavējoties izlemt par spidometra korekcijas (pagriešanas) metodēm. Un jums vajadzētu arī izlemt, kādas izmaksas tas var būt naudas izteiksmē.Protams, vecām sadzīves automašīnām un nelielam skaitam ārzemju automašīnām spidometru var savīt ar parasto mehānisko metodi, kas nevienam nesagādās lielas grūtības.Ja elektromehāniskais spidometrs, tad vajadzīgs programmētājs, kurš var pārprogrammēt šī spidometra atmiņas mikroshēmu.ODO-Servisa tehniskajā centrā , kuras oficiālā vietne ir odo-service.ru, ir tādi speciālisti, viņi var palīdzēt šajā jautājumā.Mikroshēma ir mikroshēma, kas glabā visu informāciju par šī transportlīdzekļa ikdienas un ikdienas nobraukumu. Jums būs nepieciešams programmētājs un programmētājs, kas tieši savienojas ar pašu ķēdi. Ja spidometrs ir elektronisks, tad ir nepieciešams pieslēgties spidometram caur savienotāju instrumentu blokā vai caur savienotāju, kas nepieciešams automašīnas diagnostikai. Labāk ir savienot datoru, izmantojot diagnostikas savienotāju, jums nav jāizjauc instrumentu kopa. Taču ir viena svarīga lieta: datorā jābūt šim auto īpašai programmai, kas parasti pieder oficiāliem servisiem vai dīleriem. Bet tā arī nav problēma! Jāņem vērā fakts, ka, ja informācija par nobraukumu glabājas daudzos automašīnas atmiņas blokos, tad nobraukumu labāk nesagrozīt, jo būs dārgi un vienkāršāk veikt atlaidi izpārdošanā. Ārzemju automašīnas ir izpelnījušās kvalitatīvu automašīnu reputāciju, tāpēc nobraukums nevar pārāk ietekmēt nesen ražotas automašīnas cenu. Bet vietējām automašīnām šī darbība paliks aktuāla, līdz Krievija sāks ražot augstas kvalitātes automašīnas.
Pievienot komentāru
Jaunumi
Restomod Totem GT iepriecinās klasikas cienītājus 15:53Sporta Ferrari BR20 izlaists vienā eksemplārā 15:53Jeep, Ram un FIAT laist klajā īpašā izdevuma RED modeļus 15:52Jaunajam Ford Mustang Mach-E ir palielināts diapazons 15:52Kāpēc riepas ir melnas? 14:15Jaunais Mitsubishi Colt ir atradis līdzīgu izskatu Renault Clio 08:36Subaru Solterra jeb uzņēmuma pirmais elektromobilis 18:34Misija X – vācu hiperauto par godu Porsche gadadienai 08:27
Personīgā lapa
Ieteicams