Jaunumi
19 фев 20:17LV / autoceļš.lv ziņas
Nevaldāms Dodge Viper 2013
Kopš pirmās parādīšanās 2006. gadā Dodge Viper superauto ir pazīstams kā mežonīgs un nepielūdzams.
Tā ārpuse ātrgaitas automašīnu cienītājus raisīja bijībā, un ne visi uzdrošinājās braukt ar jaudīgo Viper – iesācējam tās apskāviens varēja būt liktenīgs. Modeļa izlaišana tika pārtraukta 2010. gadā, un tagad Dodge Viper atkal ir atgriezies. 2013. gadā redzēsim modernizētu auto versiju – vēl jaudīgāku, vēl skaistāku, vēl ātrāku. Jaunā sporta kupeja iegūs pārkonfigurētu stūres sistēmu – 2,4 stūres pagriezieni no slēdzenes līdz slēdzenei plus hidrauliskais pastiprinātājs. Jaunumam izvēlētas Brembo bremzes ar četru virzuļu suportiem, uz abām asīm būs 355 mm bremžu diski. Ja kāds vēlas izvēlēties SRT Track Package (standarta versijā, lai izmantotu šo iespēju, pašmasa nedrīkst pārsniegt 1495 kg), tad saņems vēl vienu bonusu - StopTech bremzes. Automašīnas pamatā, tāpat kā iepriekš, ir cauruļveida rāmis, taču tagad šis telpiskais rāmis ir izgatavots tikai no izturīga leģēta tērauda. Visi stiprinājumi un savienojumi saņēma papildu pastiprinājumu, konstrukcijā palielinājās elementu skaits, kas izgatavoti no magnija un alumīnija sakausējumiem. Visi šie pasākumi nodrošina papildu konstrukcijas izturību un vadītāja drošību. Tā, piemēram, zem pārsega uzstādītā X formas stiepšana ļāva palielināt korpusa vērpes stingrību par 50%. Tomēr, pateicoties uzņēmuma inženieru talantam, Dodge Viper pašmasa nepalielinājās, bet, gluži pretēji, samazinājās. Ja agrāk modelis bāzes versijā svēra 1565 kg, tad tagad tā svars ir samazinājies līdz 1521 kg.
Piekari tika nolemts atstāt to pašu - dubultā, šķērssaite. Taču arī šeit ir notikušas izmaiņas: dizaineri ir pārkonfigurējuši ģeometriju un optimizējuši sviru stiprinājuma punktu izvietojumu pie apakšrāmja. Pamata versijā superauto ir aprīkots ar pasīvajiem amortizatoriem (uzlabota veiktspēja), un kā opciju iespējams pasūtīt Bilstein Damptronic Select elektroniski vadāmus bagāžniekus ar diviem darbības režīmiem un vieglu alumīnija sakausējuma virsbūvi. Aizmugurējās ass diferenciāļa bloķēšana tiek veikta, izmantojot viskozu sakabi. Turklāt atjauninātais Dodge Viper tagad būs aprīkots ar stabilizācijas sistēmu. Līdz 20010. gadam Viper nevarēja piedāvāt saviem īpašniekiem pienācīgu interjera aprīkojumu, kas varētu attaisnot modeļa cenu aptuveni 100 tūkstošu dolāru apmērā.
Tā ārpuse ātrgaitas automašīnu cienītājus raisīja bijībā, un ne visi uzdrošinājās braukt ar jaudīgo Viper – iesācējam tās apskāviens varēja būt liktenīgs. Modeļa izlaišana tika pārtraukta 2010. gadā, un tagad Dodge Viper atkal ir atgriezies. 2013. gadā redzēsim modernizētu auto versiju – vēl jaudīgāku, vēl skaistāku, vēl ātrāku. Jaunā sporta kupeja iegūs pārkonfigurētu stūres sistēmu – 2,4 stūres pagriezieni no slēdzenes līdz slēdzenei plus hidrauliskais pastiprinātājs. Jaunumam izvēlētas Brembo bremzes ar četru virzuļu suportiem, uz abām asīm būs 355 mm bremžu diski. Ja kāds vēlas izvēlēties SRT Track Package (standarta versijā, lai izmantotu šo iespēju, pašmasa nedrīkst pārsniegt 1495 kg), tad saņems vēl vienu bonusu - StopTech bremzes. Automašīnas pamatā, tāpat kā iepriekš, ir cauruļveida rāmis, taču tagad šis telpiskais rāmis ir izgatavots tikai no izturīga leģēta tērauda. Visi stiprinājumi un savienojumi saņēma papildu pastiprinājumu, konstrukcijā palielinājās elementu skaits, kas izgatavoti no magnija un alumīnija sakausējumiem. Visi šie pasākumi nodrošina papildu konstrukcijas izturību un vadītāja drošību. Tā, piemēram, zem pārsega uzstādītā X formas stiepšana ļāva palielināt korpusa vērpes stingrību par 50%. Tomēr, pateicoties uzņēmuma inženieru talantam, Dodge Viper pašmasa nepalielinājās, bet, gluži pretēji, samazinājās. Ja agrāk modelis bāzes versijā svēra 1565 kg, tad tagad tā svars ir samazinājies līdz 1521 kg.
Piekari tika nolemts atstāt to pašu - dubultā, šķērssaite. Taču arī šeit ir notikušas izmaiņas: dizaineri ir pārkonfigurējuši ģeometriju un optimizējuši sviru stiprinājuma punktu izvietojumu pie apakšrāmja. Pamata versijā superauto ir aprīkots ar pasīvajiem amortizatoriem (uzlabota veiktspēja), un kā opciju iespējams pasūtīt Bilstein Damptronic Select elektroniski vadāmus bagāžniekus ar diviem darbības režīmiem un vieglu alumīnija sakausējuma virsbūvi. Aizmugurējās ass diferenciāļa bloķēšana tiek veikta, izmantojot viskozu sakabi. Turklāt atjauninātais Dodge Viper tagad būs aprīkots ar stabilizācijas sistēmu. Līdz 20010. gadam Viper nevarēja piedāvāt saviem īpašniekiem pienācīgu interjera aprīkojumu, kas varētu attaisnot modeļa cenu aptuveni 100 tūkstošu dolāru apmērā.
Pievienot komentāru
Jaunumi
Restomod Totem GT iepriecinās klasikas cienītājus 15:53Sporta Ferrari BR20 izlaists vienā eksemplārā 15:53Jeep, Ram un FIAT laist klajā īpašā izdevuma RED modeļus 15:52Jaunajam Ford Mustang Mach-E ir palielināts diapazons 15:52Kāpēc riepas ir melnas? 14:15Jaunais Mitsubishi Colt ir atradis līdzīgu izskatu Renault Clio 08:36Subaru Solterra jeb uzņēmuma pirmais elektromobilis 18:34Misija X – vācu hiperauto par godu Porsche gadadienai 08:27
Personīgā lapa
Ieteicams